miercuri, 26 august 2009

Franturi


  • ''Te-am tratat cu sarcasm.Mi-a placut.Si ti-a placut.Ti-a placut sa te ranesc.Sau poate doar eu m-am bucurat de faptul ca indraznesti sa ma sfidezi , sa ma jupoi..si-apoi sa ma saruti ca in final sa ma lasi fara suflare.Si eu sa rad. Sarcastic.
  • Sa ne uitam in jurul nostru si sa-mi arat orasul: banca,cosul de gunoi 'cu toate cele de trebuinta' , leaganul,porumbeii si da...si cioara.
  • Inteleg ca te odihnesti in timp ce mergi si obosesti stand pe banca.Ce nu inteleg e ca te razgandesti usor.
  • Zambete si priviri pline de ironie ,adevar si puritate ce ucide. Zambete si priviri ce imi invocau invierea din secunda in secunda. Si te sorbeam impingandu-te.
  • Cat de falsa am fost in adevarul meu ..Cat de adevarata in falsitatea pe care-am vrut sa ti-o afisez , sa ti-o impun.
  • Ce salata de senzatii : ura pentru propria persoana vinovata de masochism si nemiscarea aparenta fata de misoginismul tau..care ma facea sa vreau sa dovedesc ca sunt altfel.Eram altfel.
  • Am aflat de ce cliseele sunt repetitive.Oamenii le iubesc.Le iubesc diferentele marunte , doar pentru ca sunt insesizabile pentru persoanele neimplicate.
  • Fug pe geam , levitand pe fotoliu...intr-o beatitudine a unei incepatoare cu experienta.
  • Incercam sa ma izolez de vorbele ce planuiam sa nu m-ajunga.Dar ma captiva orice amanunt , hipnotizata de complexitatea nesemnificatiei lui.
  • Ploua in jurul unui "ar fi fost super".Da , chiar arata superb.Dar nu mai era vizibil.Noi l-am faurit din lut. Noi l-am crapat. Si ne va astepta mereu. Cum ne-a asteptat si pana acum.Si in mod ciudat , am venit.
  • Eliberare totala in bratele certitudinii sesizate abia in momentul trairii.Eu cu eu.Vorbeam de-o contopire cu propria persoana.Asta e! E unica.Repetitii gandite , chiar stiute...dar da , neprevizibile.
  • Haha.Acelasi ras propriu , acoperind un plans la care inca n-am ajuns."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu