marți, 25 august 2009

Verde / Green



Am stiut ca aveam sa sclipesc / I knew i was about to shine
In haos. / In chaos.
Acum imi caut persoana / Now i am looking for my person 
Cu un creion / With a pencil
Ce aluneca prea usor / That is drifting down too easily
Pe carnea ta .. / On your flesh..
In propriile mele amintiri / In my own memories
Si ganduri./And thoughts.
Mi s-au copt ochii /  My eyes are baked now
Iar acum pestii / And now the fishes
Ii scufunda. /Are sinking them.
Si verde-i tot./And everything's green.
Ai mei caprui / My browns
M-au exclus. / excluded me. 
Iar eu inlantui / And now i am chaining  
Ridurile tale-n carbune. / Your wrinkles in charcoal.
Inca. / Still. 
Intervine scaunul rosu. /  Here comes the red seat.
Ma asez. / I am sitting.
Vantu-n vecie. / The wind in eternity.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu