joi, 22 aprilie 2010

Spus simplu , in cuvinte si mai simple

E atunci cand..Ma privesti si zambesti copilareste
Cand imi saruti degetul si-mi spui cat de mult iti plac mainile mele
Cand imi spui ca sunt inteligenta si eu te contrazic
Cand incep sa am scurte crize 'dionisiace'
Cand cantam silabisit versurile unui cantec
Cand invat sa imi deschid sufletul
Cand te privesc si vad ca nu ti-e frica sa fii tu
Cand ma ridici in brate si-mi zambesti
Cand spui ca misterul ma defineste
Cand cadem de-acord asupra melodiei noastre
Cand razi si-mi spui ca mi-e frica sa-mi pierd controlul
Cand stii ce vrei
Cand imi stergi picaturile de ploaie de pe buze
Cand stam in balansoar si vorbim incet
Cand iti citesc povestirile intense si deranjante
Cand apa ne asteapta sa o luam in brate
Cand nu iti pasa de restul
Cand imi e frica
Cand spui ca eu sunt singura care-ti stie ambile laturi
Cand nu ma tem sa privesc soarele in ochi si sa zambesc
Cand neg
Cand ne tinem de mana pe strada uda si sarim peste balti
Cand ma cunosti
Cand stim ca noi doi vom picta casuta aceea parasita
Cand privesc picaturile de ploaie prelingandu-se pe nasul tau
Cand ma holbez la cearcanele tale estompate
Cand iti vad partea pesimista
Cand recunosc
Cand ma lasi sa te vad exact asa cum esti
Cand ma musti de limba si incepem sa radem
Cand ne place sa fim rautaciosi unul cu celalalt
Cand uneori spui lucruri dulci , ce in mod normal m-ar face sa vomit
Cand salvam momentele proaste pentru mai tarziu
Cand nu ma lasi sa imi pese
Cand iti fotografiez sangele
Cand iti iubesc verdele din ochi
Cand alunecam spre telefoanele noastre
Cand te contrazici in cel mai frumos mod posibil
Cand stam turceste si imi spui ca esti fericit
Cand iti aduci aminte lucrurile cele mai marunte
Cand imi spui ca ma iubesti
Cand consideri ''a fi dragut'' un insult
Cand te ingrijorezi si ai grija de mine
Cand ma intrebi de doua ori cine era acel cineva..
Cand imi cumperi inghetata si acadele
Cand stau cu capul pe pieptul tau
Cand nici unul nu stim sa cantam la chitara
Cand ne prindem tenisii in apa
Cand sarim pe pietrele umede
Cand ascult melodiile tale,curand devenite ale noastre
Cand asculti muzica mea si iti place
Cand iti ceri scuze
Cand imi spui ca tot ce-mi place mie iti place si tie
Cand ti-e frica sa nu spui nimic gresit
Cand ma tii sa nu cad
Cand devin solista trupei tale fara ca macar sa ma intrebi
Cand ne rezolvam problemele
Cand abia astept sa te aud cantand la tobe
Cand stam intinsi pe iarba si ne privim in ochi
Cand ai parul rosu
Cand spui ca vei fi mereu aici
Cand spun ca maine vei uita asta
Cand scriu asta si vorbesc cu tine , pe o melodie ce candva ma facea sa plang
Cand zilele trec repede si totul e simplu
Cand inca n-am ajuns la partea dramatica
Cand imi spui ca lumea nu stie ce vrea in viata lor , dar apoi imi spui ca tu stii si ma saruti de-odata
Cand imi dai camasa ta pentru a nu-mi fi frig
Cand esti gelos
Cand iti miros parul si ma strangi in brate
Cand imi spui ca sunt un drog
Cand esti un impuls
Cand esti aici
Cand esti tu
Atunci constat suprinsa ca inca sunt vie.Ca simt.Si ca nu sunt nici anemica,nici amnezica.

Un comentariu: