duminică, 17 ianuarie 2010

Frisoane fara rima


Nu-i nimeni acasa,

Iar eu sunt obosita.

Singura,sigura ca acum ceva timp

Vazusem o fantoma pe acoperisul din fata.

Acum nu mai am nici o certitudine.

Acum doar nu simt pe nimeni in juru-mi.

Si stiu ca nimeni nu-mi va sterge nasul umed.

A ce-mi aduc aminte? (...)

Interdictie sa vorbesc

Sa plang

Sa stau ghemuita pe covorul din sufragerie.

Si scriu ca un orb

Privind inainte , in gol , in intuneric

Cu nici o pata de culoare care sa-mi fure privirea

Si s-o aduca pe foaie.

Doar scriu.Pentru ca nu ma pot opri.

Sta pixul,sta si respiratia mea .

Ma intrerup sa imi intind obrazul.Se sifonase.

Suflul imi devine un ecou al imaginilor din Eu.

Pariez ca e un spectacol interesant!

Acesta-i un televizor mai nou.Sau poate nu.

Display-ul mi s-a frant.Din nou.

Plictisitor si-apasator.

Eu ma opresc.

Am respirat prea mult acum.Mi-e ca intru in ''jale''.

Evadez putin acum intr-o scoala de corectie.

Sus,jos...Sus,jos..Sus,jos.Sus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu